Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 26 november 2008

Dessa män... "Can´t live with them, can´t live without them"!

Äntligen har de lyckats! Jag pratar om People Magazine´s val av världens sexigaste man och den här gången blev det rätt! Hugh Jackman! "I like"!http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebsm/hughjackman/hugh_jackman_4.jpg Jag menar; George Clooney i all ära. Men det här är lite av en annan liga. ;-)

Sverige skulle rösta fram SVERIGES sexigaste man förra året (tror jag det var, eller var det två års sen?) och det blev David Hellenius...?! Eh... ok...? Först på ANDRA plats kom. Johnnie Krigström (Roomservice). Ordet "skandal" börjar inte ens att beskriva det. Tvåa...??? *suckar*
Ni kan fråga min sambo hur distraherad jag brukar vara när jag tittar på roomservice... ;-)

0 som har tyckt till: