Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 4 april 2010

Pretty please...? =)

Efter att ha känt pressen från Jempa så får jag väl fixa ett fråge-quiz. Som ALLA som läser min blogg måste svara på! :-)

1. Hund eller kattmänniska?

2. En enda variant resten av livet; "missionären", "skeden", "doggy-style" eller rida. Vilken?

3 . Soluppgång eller solnedgång?

4. Bästa sjukhusserie: House eller Grey´s Anatomy?

5. För att överleva måste du skära av din arm eller ditt ben. Vilket väljer du?

6. (Om du skulle vara singel); en 10 år yngre eller 10 år äldre partner?

7. Storstad, mindre ort eller landet?

8. Hamburgare eller pizza (Och då menar jag inte äckliga McDonalds-burgare!)

9. Om du måste välja; dränkas eller hängas?


(Och nej, jag har aldrig sagt att jag är normal). ;-)

10 som har tyckt till:

Maria sa...

1. Hundmänniska
2. Svårt val
3. Soluppgång
4.Ingen av serierna tyvärr
5. Benet
6. 10 äldre
7. Storstad
8. Pizza
9. Inget av det

Hälsar
Maria

Alexandra sa...

1, Mest hund
2, Missionären, men är ju såklart fortfarande oskuld :D
3, Soluppgång
4, Samma sak nästan
5, Arm
6, lammkött
7, LANDET
8, Pizza
9, Pest eller kolera...

Jenny sa...

Ha, jag hann före Jennie :-)

1. Varken eller, men skulle jag tvingas välja i verkligheten blir det hundar.

2. Kan man ha sex skedvis?

3. Morgonmänniska jag är: soluppgång.

4. Älska GA!!!

5. Arm så klart. Lika självklart som att jag hellre är döv än blind.

6. Yngre. Så ökar chansen att han inte dör i från mig.

7. Storstad. Dock inte för stor.

8. Hamburgare. Och jag gillar Donkens!

9. Usch. Hängas.

Jouline sa...

1.Mest både hund och katt! =)
2.Missionären!
3.Solnedgång
4.House
5.Benet
6.10år äldre partner.
7.Landet, helt klart!
8.Pizza lätt...=)
9.Hängas.. det går nog fortare!

Vem är Normal! Hehe

Jempa sa...

Haha, bra där! Få se om du lyckas få fler svar, för trots att jag var så hotfull och bestämd blev det bara 9 svar, och jag VET att jag har iallafall tredubbelt så många läsare.. :)

1. Hund, även om jag gillar katter också.

2. Det får nog bli missionären, så trist är jag :D

3. Solnedgång. Kvällsmänniska.

4. Roligt, jag tänkte ha med den frågan men glömde. Greys! Även om jag nu starkt funderar på att sluta kolla eftersom det blivit så värdelöst..

5. Vänstra armen. Den kan jag typ inte använda iallafall för jag är så extremt högerhänt, och då kan man ju gå iallafall.

6. Svårt. Jag har en fem år yngre nu, och ibland känner jag mig som ensamstående tvåbarnsmamma, samtidigt som det är skönt för orkar leka och hoppa runt mycket mer än mig. Så, yngre.

7. Storstad!

8. Hamburgare.

9. Håller med om att hängas nog går snabbare, så det får nog bli det..

- sa...

1. Både och! Är uppväxt med hund men har katter..eller kanske jag är lite mer kattmänniska ändå..förresten.

2. Doggy-style. No contest :)

3. Solnedgång. Jag sover ju när solen går upp...hehe.

4. Greys!

5. Arm..det är nog lättare att klara sig med en arm än ett ben tror jag?!

6. 10 år äldre helt klart. Har levt med en som var 16 år äldre men har svårt att se mig ha nåt gemensamt med en yngre..

7. Storstad.

8. Pizza (om jag får laga den själv)! (Och mcdonalds räknar jag inte in som livsmedel ens)

9. Dränkas. Jag tror det är skönare...elller...hmmm.

Kuliga frågor! Roligare än "vad skulle du ta med dig till en öde ö-typen" ;))

lotta sa...

Skulle just säga att värdinnan måste vara först i avsaknaden av svar...
Vi väntar med spänning på dig Malin!

1. HUND ( fast av bekväma skäl
har jag katt )
2. SISTA ALT.
3.SOLNEDGÅNG ( morgontrött)
4.GA
5.ARM
6.YNGRE ( med tanke på mina 40 )
7.LANDET
8.PIZZA
9.USH, LIKA HEMSKT BÄGGE

Gurtah sa...

1. Hund
2. Lat som jag är, så givetvis rida... :-D
3. Soluppgång. Hela dagen framför mig.
4. House. GA är ju bara en klassisk såpa i sjukhus miljö... -D
5. Benet. Finns nog bra proteser för sådant. Så jobbigt att knyta skorna med en hand... ;-D
6. Inget. Men måste jag välja får det väl bli yngre.
7. Landet
8. Stockslyckeburgare. Mmmm...
9. Hängas

bagerskan sa...

1. kattmänniska

2."skeden"

3. Soluppgång

4. Grey´s Anatomy

5. Mitt ben.

6.En kompromiss! 10 år yngre kroppsligen och 10 år visare partner!

7. Storstad

8. pizza (Och då menar jag riktig tunn frasig italiensk pizza!)

9. dränkas

Mats sa...

1. Hund
2. Doggy-style
3 Solnedgång
4. House
5. Arm
6. Yngre
7. Storstad
8. Hamburgare
9. Hängas