Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 4 april 2010

Barn = barn ?

Påskafton var ganska lugn. Tipspromenad i härligt vårväder + fika och busande barn!

Tipspromenad i all ära, men ibland blir man bara jävligt irriterad. Vuxenfrågor och barnfrågor. Ok. Föräldrar som fyller i barnens svar på barnfrågorna? INTE ok!
Nu är jag kanske lite löjlig, men är inte tanken att de BARN som kan mest ska kunna vinna pga sin egen kunskap??

4 som har tyckt till:

oumberligating sa...

Du är klok du Käre Vän! Jag har faktiskt inget svar på det! (ler)
Lite seg idag så jag återkommer med ett mer utvecklande inlägg senare!
Några spöken inatt? (ler)
Kram ifrån din Oumberlige Blogg Vän Peter!

oumberligating sa...

Härligt, du är "tävlingsmänniska" ser jag! Fast det visste jag redan!
Nej, det är helt åt helvete att svara på barnens frågor!
Kram ifrån Peter!

Lilla jag sa...

Självklart ska barnen få svara själva, det är ju själva poängen med "barnfrågor"...
Så det blir ju lite tråkigt när föräldrar svara istället så det ska bli rätt, för det finns ju ändå barn som försöker själva.

Tigris Predikantan sa...

Nej ... helt rätt har du: låt barnen sköta sina egna frågor och du dina (för ibland kan barnen mer än vi!)! *Skrattar*
:)