Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 18 april 2010

Nog för att man...

...hört talas om de stora "silverryggarna".
Men nu är det tydligen inne med att göra GRÅA slingor på människor. Hallå eller...??


4 som har tyckt till:

Mollamaja sa...

Nåjo, det blev ju lite bakvänt det. Då föredrar jag faktiskt trenden med pastellfärgade slingor, typ rosa :-) Funderar faktiskt på att testa...är dock inte så övertygad om att svärmor skulle gilla den trenden. Hmmm, inte så att jag behöver bry mig.

Daniel sa...

hmmm aldrig förstått grå-hår hysterin. Grå hår tycker jag ska komma naturligt.

- sa...

Jaha där ser man - här har man gått och varit modern enligt senaste skriket utan att veta om det! Jag som tänkte färga om håret snart för att dölja de gråa stråna..:P

Fast antagligen är det väl inte samma sak att ha naturligt grått, det ska väl vara färgat i grått hos en modefrisör på ett visst sätt. *suckar* Annars tycker jag att det är på tiden att grått hår blir inne ;))

- sa...

Fast nu tror jag askblont är det senaste..iaf här i Europa. :D