Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 11 april 2010

Dataspelets mål - Våldta kvinnor?!

Vad är det för idioter som sitter och tillverkar ett sådan här dataspel??? Och vem går sedan med på att släppa det på marknaden? Spelet "Rapeplay" kommer från Japan och målet är att våldta kvinnor?! (Ja, ni hörde rätt). Innan detta sker ska man även kunna tafsa dem på brösten och lyfta på kjolen. Efter våldtäkten kan man sedan TVINGA kvinnan till abort?! :-O

Jag vet inte om man ska skratta eller gråta? Skratta åt Japans uppenbart skeva kvinnosyn (!) eller gråta åt det faktum att de inte togs bort från handeln förrän resten av världen reagerade med ett ramaskri?! Borde japanerna inte komma på den "brillianta" idén själva??!

4 som har tyckt till:

Mollamaja sa...

Nä du har nog rätt. Jag tänkte gråta, men fan vet om man ska gråta eller skratta eller vad man ska. Fy fan vad sjukt.

lotta sa...

Va f-n !!!!!

oumberligating sa...

Att Japan är ett lite annorlunda land, milt sagt, är ingen nyhet för mig, en kompis till mig bodde där i två år! Hans fru jobbade faktiskt där, så han var Pappa ledig under den tiden. Tror du någon såg med respekt på honom, Pappa som tog hand om barnen medans Frun gjorde Kometkarriär?
Knappast, fast det var bara en av "konstigheterna"!
Du visar på ytterliggare en, fast det är ju ingen konstighet, utan det är ju vansinne!
Förlåt, att jag hade den djävligt dåliga smaken att köra en historia som alla som har en dator fått via alla trista hymormail i sina bloggar!
Fast den passade hos mig då min Svärmor nu varit kvar alldeles för länge efter Påsken! (ler)
Dessutom befinner jag mig i en liten "bloggsvacka" nu!
Jag har nu "rått bot" på det, genom att skapa två inlägg av min egen unika humor istället!
Och faktiskt, jag tycker själv att de blir riktigt kul, särskilt eftersom verkligheten/sanningen ligger djäkligt nära ibland!
Ha en fin dag!
Kram ifrån Peter!

Tessan sa...

Nä, fy fan. Det var nog det sjukaste jag hört på länge.