Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 2 april 2010

Påsktips.

Glad påsk allesammans!
Shake that ass, while eating! ;-)

4 som har tyckt till:

Tigris Predikantan sa...

Glad påsk du med, dansa och skaka inte för mycket nu bara ... du ser redan lite oroad ut *ler*!
:)

- sa...

Glad påsk! Dansar kycklingen fågeldansen eller? ;))

oumberligating sa...

Sitter och skriver till dig just nu, ska bara hitta en länk till ett inlägg som jag gjorde för ett tag sedan! Så pratar vi lite allvar sedan! (ler)
Kram ifrån Peter!

oumberligating sa...

Sådärja, nu är jag tillbaka!
Jag vill knyta ihop ditt inlägg nedan om "att mista" förståndet med ett tidigare inlägg jag gjorde:

http://oumberligating.blogspot.com/2009/09/obehagligt-finns-det-spoken.html

Du kommenterade faktiskt under det också, den gången!
Det händer fortfarande saker på min Pappas äldreboende.
Jag verkar ju inte särskilt klok i min blogg direkt så för att inte bli helt "idiotförklarad" så har jag inte skrivit mer om det!
Äldreboendet är byggt på en gammal fornordisk offerplats, det är lite villabebyggelse där också.
När jag på kul tar upp händelser på äldreboendet med grannar på parkeingen i området, så blir folk sura.
Alla är oroliga för sina fastighetspriser eller annars är de oroliga för "annat"!
Själv har jag letat som fasiken och som den hobbyarkeolog jag är så är jag ganska säker på att jag hittat den gamla offerstenen, blundar jag och tar på den så händer det saker! (Jag lovar)
Hoppas vi bloggar på i några år så vi kan ha en bloggträff senare i livet!
Är numera "kompis" med den unga kvinna som bad "kvinnan stiga ut ur min bil"! Så om du vågar så ställer du dig emellan oss, vi tar varandras händer, jag och min kompis ställer oss på varsin sida om dig hand i hand, så lägger vi våra lediga händer på stenen!
Du kommer få en "resa" du sent ska glömma, jag lovar!
Oj.....så mycket trams jag skriver....(ler)...den där Oumberlige Vikingahövding Ulv Röde är nog inte klok han....eller så är han...välj själv ;)