Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 24 april 2010

Jätteröd, darrande, rumpmuskel-lös tjej finnes. Någon?

Körde ju som ni vet spinning och core i onsdags. Igår var det dags för första Body Pump-passet på evigheter! Jag tyckte onsdagens pass var jobbiga. De var ju bara en jävla "walk in the park" i jämförelse?! :-O

1. Jag kan verkligen bli jäääätteröd i ansiktet (utan att vara generad).
2. Mina rumpmuskler (vid utfall) är fullständigt non-existinig nu för tiden!
3. Hade problem att ta mig ner för spiraltrappan efter passet pga otroligt försvagade, darrande ben. Även hemma hade jag småbekymmer att hänga upp jackan?! (Axelmuskeln - SVAAAG!!)

Men det är bara att fortsätta. Snart ser jag ljuset i tunneln. "Keep on walking" som Salem Al Fakir skulle ha sagt.

3 som har tyckt till:

Tove Kungsholmen sa...

Låter superskönt! Jag har också kommit igång så smått. :)

Mollamaja sa...

Yes, keep on walking! ;-) Pumpen är verkligen jätte effektiv, har själv funderat på att återuppta den i min träning. Fast man blir inte bättre av att fundera,hehhe.

Västgötskan sa...

Toves:
Härligt! Nästa gång jag ser dig på bild har kameran bara lagt på 2 kg då..? ;-)

Mollamaja:
Bara att köra! Pump är grymt kul! :-)