Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 29 april 2010

Något har hänt...

Jag har (som några av er kanske vet) aldrig förstått tjusningen med Robert Pattinson och hela vampyrtjafset som så många tycks vara galna i.
Jag har istället varit ett Lost-fan i hjärta och själ i många, många år. Detta är förmodligen lika konstigt i andras ögon (?)

Men någonting har hänt... Pga tv4:as nya fullständigt puckade idiot-tid (från 23.10 till midnatt!) har jag tvingats hitta en sysselsättning mellan 22.00 - 23.00 för att hålla mig vaken (Efter Grey´s). Detta har resulterat i att jag kikat på "True blood" som går på SVT.

Till min förvåning är det nästan (men bara nästan!!) så att jag längtar efter onsdag kvällarna av en helt annan (mer tandbeprydd) anledning. Fast det är klart. Alexander Skarsgård kan ju ha något att göra med mitt nyvunna intresse...

1 som har tyckt till:

Jempa sa...

Jaaa! Ännu en som är fast! (Men du måste försöka se första säsongen, den är så jäkla bra..)

Och jag har aldrig direkt gillat Skarsgård förut, men han gör sig bra som blek döing.. ;D