Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 18 april 2010

Nötter...?!

Sötaste kompisarna som håller hand! :-)

I helgen stod vårpromenad med en vän på schemat. Vi traskade in till sjön med fyra ungar och fyra (!) hundar. Hundarna har nog inte förstått att isen bitvis ligger kvar på sjön, för bada i +2-gradigt vatten var MER än ok!

"Någon" var ANINGEN fixerad vi en sten i vattnet...

Medan hundarna badade sysselsatte sig barnen med att kasta pinnar, stenar och nötter i vattnet. Plötsligt här jag en förskräckt röst (från min vännina):

"Men! Det här är ju inte NÖTTER?!"


Hon hade helt rätt...

8 som har tyckt till:

oumberligating sa...

Älgskit, så trevligt! Du kan bli en rik kvina, bara att torka trä upp på tråd och göra halsband, sälj sedan dyrt till Tyska turister!
Där vi har vårat lantställe, där fins det ett Älghägn han säljer älgskit så det står härliga till!
Ha en fortsatt fin Söndag!
Kram ifrån Peter!
PS: Du fortsätter väl bloga med mig fast jag har betsat tårna?

- sa...

Haha ;) Delikat! :D

Mollamaja sa...

Peter: Hahha, fantastisk idé! ;-)
Västgötskan:Vilken härlig dag, och vilken fin hund! Passa dig, min hund älskar att rulla sig i fårskit, vilket är lagom roligt med tanke på hennes långa, ljusa päls...:-/

Tigris Predikantan sa...

Åh!!! Vilken "överraskning"!
:)

Alexandra sa...

Sötaste killarna!!!!

Jempa sa...

Hahaha! Antar att hon kommer bli mobbad för det ett tag..

Mickan sa...

hahah! Stackars barn :)

Sv: Ja men precis haha. men jag gillar sån stil. Har dessutom en lite djupare tavla i köket med kaffebönor mellan glaset, och en lattekopp som bild =)

lotta sa...

Humor o härligt underbara foton !;)