Efter det gick han (uppenbarligen) omkring naken. För plötslig hör jag henne förvånat säga:
"-Men... Mumintrollet ser ut att ha blivit lite brun mellan ögonen...?!"
"- Eh... Va??" vad det enda jag fick fram, för jag fattade ingenting. Då hade han lyckats bajsa på deras tyg-babygym, mitt på bilden av mumintrollet!Detta är samma vännina som häromsistens uttalade sig:
"-Men det här är ju inte nötter?!!"
Hon verkar ha otur när det gäller just bajs, men man har ju aldrig tråkigt i hennes sällskap i alla fall...!


0 som har tyckt till:
Skicka en kommentar