Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 3 januari 2009

Lost säsong 5. Äntligen!!!

Snart smäller det! Bara ett par veckor kvar... (Och ja, ett par veckor kan benämnas med "bara", eftersom säsongsuppehållet totalt är ca 8 mån)! ;-)
Det är dags för säsongspremiären av... Just det! LOST!!!
För er som (liksom jag) har problem att hålla er.
Här är lite "förglimtar" av vad som ska komma.

Enjoy! :-D




4 som har tyckt till:

Anonym sa...

Inte blev man klockare av det där iaf. tycker bara lost blir flummigare och flummigare. :-)
KAn slå vad om att det blir värsta dallas slutet. Allt var bara en dröm elelr nåt. :-D

Västgötskan sa...

"Allt-var-bara-en-dröm" var i och för sig inte SLUTET på Dallas. Men jag förstår vad du menar. ;-)

Ja, det är väl risken. Men producenterna lovar ju att så inte ska bli fallet.

Och så länge Sawyer är med, så tittar jag! :-D

Anonym sa...

Spännande kommer det att bli att se fortsättning på denna "mystiske" film.

Tror faktiskt att det kan bli ett bra slut, eller är det bara som jag vill lura mig själv att tro?

Bådar ju lite gott för ett bra slut eftersom dom har kommit på NÄR det ska vara slut. Dom har ju också lovat att man ska få svar på allt. Och det hoppas jag att dom håller...

Tessan sa...

Åhhh... Tack, tack :-) Vilka härliga sneak peeks! Nu är det verkligen hög tid. Vilket jäkla sätt att ha detta monsteruppehåll!!
Längtar!