Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 21 januari 2009

Höj lönen, älskling! Så jag får fler orgasmer! =)

Hm... Vad innebär det här? Att min sambo bara skulle vara halvbra på att ge orgasmer?
Löneförhandla, älskling! ;-)
http://www.expressen.se/sex/1.1437459/rika-man-ger-fler-orgamser

Nä, men allvarligt talat. Hur sjutton ska denna sk. "studie" ha gått till?
Har de frågat en massa "lycksökerskor", så vågar de väl inte säga annat än att deras rika män är sååå bra på sex och de ger dem såååå många orgasmer!

Hade de sagt motsatsen, hade de väl inte fått några mer pengar till ansiktsbehandlingar (eller var det -lyftningar)?

Jag har extremt svårt att tro att det skulle hänga ihop.
Fast det är klart. Som rik räknar man mycket pengar. Det kanske tränar upp några "pilleri-muskler"...? Ha ha!

4 som har tyckt till:

Mia sa...

Hej, hittade hit genom fl och lost-tråden.

Jättefin blogg du har. /Mia

Roses & angels sa...

Hej! Har precis kommit hem! Har varit en lång dag! Jag kan maila dig html koden jepp jag vågar hahaha.DU jag har ju en testmall som nästan ser ut som jag vill ha den. Kan jag stänga detta konto och återuppta namnet till testbloggen? När jag överfört allt från min gamla blogg om det inte fungerar? Men ja vi kan kolla det sen. Mailar dig nu! Kram Christa

simply sa...

Åhhh du har en sån där fin blogg, helt lagom,
tänk om man hade en sambo som var insatt...då skulle han fått förändra den.

Älskling sa...

Jag som trodde att orgasmer hade med sex att göra. Men ack vad jag bedrog mig... Det har tydligen med arbete att göra. Visserligen kan det ju vara arbetsamt att ha sex...
Får väl se till att vara ute på resande fot mer då, så får jag ut mer i månaden, så får du fler orgasmer.
Hmm... Är de så de menar... Gubben jobbar jämnt och tjänar mycket pengar medans frugan har sex med trädgårdsmästaren, rörmokaren, brevbäraren mm... Klart som fan att det blir fler orgasmer med så många älskare... ;)