Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 7 april 2010

Som ett brev på posten...

...kom halsontet och hostan efter måndagens core-pass! :-(
Jag vill även passa på att säga att med djävulsk träningsvärk i mage och rygg är hosta inget jag rekommenderar... AJ!!!

6 som har tyckt till:

oumberligating sa...

Nu kan du inte neka längre, självklart så platsar du som hedersmedlem i min smärt och patientförening Jernsaxen, jag ser ju hur du lider! (ler)
Om du blir frisk till sommaren så kan så kan du ju "haka" på till Franska Rivieran dit vi åker ett "smärtgäng" varje år, uppriktigt så behövs det folk som inte har "alltför" ont också! (ler)
Ha det bäst och krya på dig!
Kram ifrån Peter!

oumberligating sa...

Att det inte var en bra dag igår, beror nog på att det var infektion på gång! Hoppas det i allafall!
Innan du tar livet av dig så lova och skriv en rad till
jernsaxen@live.se (ler)
Ha det bäst som sagt och krya på dig!
Kram ifrån Peter!

oumberligating sa...

Hmmm.......vågar jag skriva en kommentar till? Jo, jag gör det, missade din fina leopardklänning, när du är lite friskare så tycker jag du köper en sådan!
Lite "trash" skulle bara göra dig gott, det är jag helt övertygad om!
Var inte blyg nu, släpp bara "loss" nu under våren, du är ju en ung kvinna, inte en "tant", elda upp blusarna bara på Valborg!
Kram ifrån Peter!
PS: Jag har länge letat material om analys av bloggar ur psykologiskt perspektiv sett!
Skitdåligt måste jag säga, funderar starkt på att påta ihop åtminstone någonslags C-uppsats, doktorera...nja, det blir överkurs! (ler)
Men vilken beteéndevetare som helst ser ju att du vill ha en sådan klänning!
Kom igen!

oumberligating sa...

Tro det eller ej, men nu är jag här igen! Ditt "modereportage" drog igång lite tankar hos mig och vipps så blev det ett inlägg och jag har dessutom länkat till dig i det!
Hoppas du inte misstycker? (ler)
Om du blir lite "upprörd" så tänk på att man ska vara snäll mot "sjuka människor" som mig! (ler)
Kram ifrån Peter!
PS: Nu lovar jag att verkligen inte skriva fler kommentarer....idag i allfall!
Kram ifrån Peter!

lotta sa...

Ta vara på din " oumbärlige " vän !! Hihi, skön typ !!

Västgötskan sa...

Peter:
Tack, försöker ta det lugnt. Äh, släppa loss gör jag inte gärna i en leopardmönstrad, kortkort (!) klänning. (Kortkort kan vara ok, men INTE mönstret!)
Ska jag göra det, kan jag lika gärna gå omkring naken. (Bor ju på landet, inte så många som ser). :-D

Lotta:
Eller hur? :-)