Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 10 april 2010

30-årskrisen kommer ikapp?

Jag insåg just att massa vänner har facebook i sina mobiler. Gud vad jag känner mig GAMMAL nu...! :-O

Jag menar; jag har ju för sjutton precis börjat vänja mig vid MMS (även om tjänsten används sparsamt). Har inte en aning om hur det funkar med bluetooth, "applikationer", mobilsurfing och spotify?! För att inte tala om hur anti jag är när det kommer till "touch-skärmar".
Det är ju som nya bilar, ingenting kan göras eller lagas, för det är för mycket DATORISERAT!

3 som har tyckt till:

Tigris Predikantan sa...

Hum, hos, host ... tänk jag då ... passerat de 40 och kan inte heller ... det kommer nytt hela tiden, hur skall man hinna med? men, i mitt sätt och inombords är jag fortfarande kring 30!
:)

Jempa sa...

Jag har funderat på det där, och kommit fram att jag faktiskt inte vill ha internet i mobilen.

Ibland finner jag mig själv gå in på facebook och bloggen typ var tredje minut, och då blir jag lite äcklad av mig själv.

Jag BEHÖVER kunna gå ut, få en paus, och faktiskt inte ha tillgång till nätet ibland.

Västgötskan sa...

Tigris:
Nä, jag vågar knappt tänka på 40-årsdagen! :-O
Men det är det nya "20" (Har jag HÖRT!)

Jempa: Klok som alltid! :-)