Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 8 april 2010

Hjärna till salu!!!

Nu hade jag tänkt skriva ett genomtänkt inlägg om SKL:s förslag om att höja kommunalskatterna med 13 kr per 100 kronor. Men efter den här dagen låter jag bli. Ursäkta...
  • 1 timmes (som vanligt) galet Lost igår; 23.10-00.05.
  • Vilket innebar 5 1/2 timmes sömn. (Sover vanligtvis 8-9 timmar).
  • Glömde ta ut pengar till lottoraden på jobbet. (OBS! Måste komma ihåg det imorgon!!
  • Kaffe!
  • Galet mycket att göra på jobbet!
  • Ipren!
  • Anställningsintervju.
  • Kaffe.
  • 1,5 timmes övertid!
  • Svag/konstant huvudvärk till och från under dagen.
  • Snurrig
  • Undrar om jag har kommit ihåg allt (Märker vi...)
  • Slösurfa och blogga lite.
  • Snart "Criminal Minds" för att hjärnan ska få vila lite.
  • SOVA!!!!!!
  • Hoppas på en mindre stressig dag imorgon.
  • Slutgnällt! ;-)
  • Go´kväll på er!

1 som har tyckt till:

Mollamaja sa...

Låter som om fredagen kommer lägligt där...Jag sympatiserar stort vad gäller sömnen, de där läskande bilderna du nämnde kom inte helt utan konsekvenser då jag för tillfället lider av världens jet lag...undrar vad jag ska baka/städa den här natten...;-)