Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 20 april 2010

Detta gjorde min dag!

Om den här historien verkligen är sann, är det den roligaste nyheten på länge!

1. Hur tänkte mannen? Köra sin dotters barbiebil på fyllan?
2. Hur tänkte polisen? Dra in körkortet i 3 år (!) för att han kör 450 m i en 1 meter lång bil, som går i max 6 km/h?!

"Vadå, jag skulle ju bara köra runt kvarteret. Druckit öl...? Njae...."

4 som har tyckt till:

www.gammalfjortis.se sa...

sambos tror jag nog att det heter ;)

Ja åk dit! Billigt att åka, billigt att äta och dricka och fin stad! Jag rekommenderar de verkligen!

Jo visst serrö, jag fick godkännande att lägg ut bilden(fast han har den ful Ockelbomössan på sig :P) Nästan så jag ska rita ett kors i taket! ;)

Mollamaja sa...

Hahha! :-) Detta gjorde min kväll också

- sa...

Jahahaha, läste den där förut idag i Blahabladet. Rolig omväxling till alla rubriker om flygkaos och askmoln ;)) Polisen lär ju inte ha haft så svårt att jaga ifatt honom iaf *hehe*

Daniel sa...

hehehehe fyllekörning e aldrig ok men 3 år indraget kort... undrar om det inte va att ta i! ;)