Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 26 april 2010

"Byta tampong!"

Yngsta sonen sprang omkring i huset igår morses och skrek:
"- Byta tampongen, byta tampongen!"

För er som tror han har fått reda på "little to much information" för en 2-åring, så menade han egentligen:
"- Flyga ballongen, flyga ballongen!".

8 som har tyckt till:

Alexandra sa...

Haha underbart

oumberligating sa...

Själv brukar jag springa runt på byggen som besiktningsman, fast då skriker jag hela tiden....syna balkongen......Fast vist är det roligt när barnen säger lite "tokiga saker" eller har lite svårt att uttala så det låter som något helt annat!
Fast felsägningar eller felhörningar, rättare sagt är ju också himla kul precis som du visar på i ditt inlägg om "Solsidan"!

Ser att du gillar mina "Helly Kitty Kallingar" har du beställt på nätet ännu?
Lite "stökigt" just nu hos familjen Olofsson, men jag ska se till att få fram lite kommentarer lite oftare!
Ha en fin fortsatt vecka!
Kram ifrån Peter!

Mollamaja sa...

*ler* Hehhe, man borde skriva upp allt sådant där. :-)

Daniel sa...

hehehehe så roligt- så galet det kan bli!!

- sa...

Hahaha :D Din son inspirerar sannerligen till roliga inlägg ;)

Majsan sa...

Hahaha!

Too much information kan vara bara för mycket ibland. :-)

Får jag berätta din roliga historia på min blogg?

clara sa...

Hahaha! Skön unge!

Vi bor på en ö så vi har havet vid vår sida snudd på var vi än är. ;-)
Och så har vi en sommarstuga precis vid havet.

Monique sa...

Don´t smell the balloons! ;)