Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 12 december 2010

Tävling och "some honey".

Äldsta sonen tävlade i gymnastik för första gången igår. Fristående, barr, ringar, räck och hopp. Nu är de ju såpass unga att de inte får placering än, men "inofficiellt" snokade vi reda på att han kom 2:a i sin grupp. Lite stolt måste man väl få vara..?
Oj, vad stolt han är över sin medalj! Har suttit hela morgon och pillat på den. :-)

Halsontet som började smyga sig på i onsdags har blommat ut med all kraft. Honungsmjölken igår kväll var skön för stunden, men jag har lika ont nu på morgonen igen. Visst är det härligt med vintertid och sjukdomar? (Men så länge magsjukan håller sig borta är jag mer än nöjd!!)

2 som har tyckt till:

Mollamaja sa...

Vad kul för honom :-)
Hoppas det ordnar upp sig med halsont, inte roligt. Själv slipper jag alltsom oftast sådant - är inte den typen som blir sjuk, även om jag faktiskt var det för några veckor sedan. Men den dosen borde räcka för följande 10 år.
Krya på dig!

Jempa sa...

Helt rätt, slipper jag bara magsjuka kan jag vara förkyld hela livet.

Duktig son du har! :)