Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 18 december 2010

Bröst-lussebullar!

Vid årets lussebak blev det, precis som vanligt, 98 % "julgaltar". (Hm... Är man konservativ eller bara väldigt fantasilös?)

När jag efter lussebaket hittade dessa figurerna på nätet så föreslog jag det för äldsta sonen. Resultatet?
-"NEJE! *pekade på sjöjungfrun* Den där har ju BRÖST...?!"

Jaså. Vänta du en sisådär 8-10 år, lille man... ;-)

5 som har tyckt till:

Freedomtravel sa...

Lite seafood til jul kan ju aldrig vara fel!
Med eller utan bröst ;)

Freedomtravel sa...

Måste erkänna att jag inte öfrstod det där riktigt...?

Jempa sa...

Jag gillar bläckfisken :)

äppelblomman sa...

Så fina!! Kul med lite bröst;-) Klart att sjöjungfrun ska ha de;-)
Kram K

Daniel sa...

hehe han lär nog få se den varan senare i sina dagar!;)