Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 3 december 2010

"Jo, du förstår. Det var inte jag som stoppade in snoppen"...

Christer Sandelin förklarar för Expressen att han drack en halv flaska vin till lunch och senare satte sig i bilen för att hämta sonen.
- Jag kände mig helt nykter, alkoholen hade ingen inverkan på min körning
, sa han i polisförhör. (Eh...?)

Han fortsätter med uttalandet:
- Det är jobbigt för mina barns del. Men. Det går inte att komma i från känslan av att någon satt dit mig. Vid båda tillfällena var jag den enda bil som stoppades.

Satte dit? Hade han inte druckit hade han inte åkt dit, så enkelt är det väl?!

Allvarligt? Det bortförklaringen är ju ungefär som att, efter en otrohetsaffär, säga att någon annan stoppade in kuken åt en...?!

4 som har tyckt till:

- sa...

Tja du vet..där vinet går in, går vettet ut..hos en del! Somliga har så idiotiska bortförklaringar så man baxnar!

äppelblomman sa...

*asg* Så jäkla sant!! Tycker inte alls om den mannen... Hur dum får man vara??
Ha en mysig kväll!
Kram K

Jempa sa...

Christer is the new Kicki Danielsson.

Västgötskan sa...

Ja, eller Anna Book...