Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 24 september 2011

Dagens "mmmm"!



Min käre bror, som är hemma från England, beskrev min (första) hemgjorda blåbärspaj på följande vis: 
"Det här är nog det godaste du har bakat!"


Det kändes ju ganska bra. :-)

5 som har tyckt till:

- sa...

Ser ju underbar ut! *torkar bort snålvattnet som rinner utmed hakan*

Själv brukar misslyckas med bärpajer..trots att jag strör på potatismjöl för att suga upp vätskan så blir det oftast geggigt. Blä. Det kanske beror på att jag brukar använda djupfrysta bär...:/

Fru Gårman sa...

Men fy fan vad gott!!!

Malla sa...

och snygg dessutom! :D jättelängesen jag åt blåbärspaj faktiskt

Nett sa...

Men såååå gott, och vilken härlig komplimang :)

Janeth sa...

Hehe, här låter det "ja det går ju att äta i allefall " när det uppstår saker ifrån spisen som jag inte är stolt över ;)

Mvh Janeth, som från det ena till det andra inte är en dag äldre än 27 =P