Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 6 september 2010

Yes!!

Jag har 50 stycken (officiella) läsare! Wooohoow!
*Storhetsvansinne*

Nu måste jag ju skriva något vettigt också, inte sånt här svammel... *funderar*

4 som har tyckt till:

Jempa sa...

Haha, ja visst får man ibland prestationsångest när man tänker lite extra på att folk, kända som okända, faktiskt LÄSER dem man blajjar ur sig..

Scary :)

Anonym sa...

Fundera först på varför du har fått 50 läsare... Jo, för att de gillar vad du skriver om och hur du skriver... ;-)
Grattis!

Freedomtravel sa...

Jättedum fråga faktiskt, men vad är en "officiell" läsare?? Undrar ju plötsligt om jag är officiell eller inoficiell nu... ;)

Västgötskan sa...

Anonym:
Jo, antingen det eller att folk inte tycker att jag är riktigt riktig. Såna bloggar är lite kul att läsa (tycker jag själv). :-P :-D

Freedomtravel:
Jag menade "följare" men vet att ni är fler som läser, så ta inte illa upp. Ni är sååå välkomna! ;-)