Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 16 december 2012

Ögongodis!

Vi tog en kort sväng på stan igår, i jakt på våra första (!) julklappar.
(Ja, det känns smått stressigt). Min sambo har kommit med förslaget att vi ska ta en sväng på stan nu på lördag, för att införskaffa de sista klapparna. Jag vet inte om han är dum eller smart..? Antingen är det jättelugnt, två dagar innan jul, eller så är det kaos. Jag får återkomma om vilket han är, alltså... ;-)

Gårdagens stadstripp bjöd på en trevlig överraskning i alla fall. När jag gick förbi JC tittade jag upp på reklamskylten och fick se.... (Se nedan) Nice!! :-)



11 som har tyckt till:

♥ Carina ♥ sa...

Jag gissar på att jag skulle få panik om jag måste jaga julklappar till helgen. Risk för att det är galet mycket folk...

Vadå se nedan? Reklamskylten? Eh... jag fattar inte?
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Haha, förutom att jeansen är asfula förstår jag inte alls vad du menar... ;) Kan väl inte vara någon som börjar på A och slutar på NTON som du syftar på :)
Kram.

Anonym sa...

Haha klockrent!
Jorå, A...n. Vi vet ju alla din hemliga förälskelse *S*

Kram
Stoffe

Hemma på våran gata sa...

Haha ja vi har inte heller köpt några klappar än !!!!! Känner mig lite lätt körd. Har en känsla av att jag kommer på vad det egentligen var, jag skulle ha så där lagom kvällen innan julafton...:o!! Nåväl allt löser sig:)
Kram

Joanna Björkqvist sa...

Jag läste idag att Anton skaffat sig en dansk pojkvän! Trevligt! För honom, alltså.... ;)

Kram!

Unknown sa...

*Får rysningar* Är glad att de sista julklapparna dimper ner i brevlådan i veckan. PUH!

Malla sa...

äre han till höger?

Anna sa...

Oj på lördag?! Kul! ;) Själv är jag som tur är i princip färdig med julklapparna.
Kram

Bloggande 4barnsmamma sa...

Ok... menar vi nere till höger så håller jag med:)!

Nett sa...

Själv skulle jag nog få panik att handla julklappar så sent, iofs jag kan handla sent men då är det ifall jag ser något extra roligt att komplettera de julklappar som redan är köpta. Kram

Västgötskan sa...

Joanna:
Ja, kul... För HONOM var orden! (Som att vi tjejer skulle ha en chans över huvud taget). Haha! :-D