Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 8 december 2012

Ögongodis kan uppväga en film!

Jag och sambon såg på hyrfilm igår kväll. "Maktens Män". 
Den var helt ok. Inte jättebra men... Det spelar ingen större roll, för jag kan tänka mig att "genomlida" 101 minuter, när ögonen får vila på George Clooney och (framför allt) Ryan Gosling!! ;-)

Jag försökte övertala sambon att vi ska hyra "Drive" också. Han mumlade bara något till svar... Vadå, han vill ju hyra filmer med Catherine Zeta Jones! Haha!

Lånad från sverigesradio.se

11 som har tyckt till:

Anonym sa...

Joråsåatt.:D

Mallan sa...

George är väl helt ok (samboskapets storebror ser ut som han) men Gosling har ögonen alldeles för tätt ihop för min smak ;-) Kram

Åsa sa...

ohlalaa... Tack för tipset!

kattiiiiss sa...

Åhh ja :-)
Trevliga filmer hehe

Kram!

Shamrock sa...

gillar att det är sverigesradio som tillhandahåller bilderna...

Radio är liksom ljud inte bild tycker jag ;)

Joanna Björkqvist sa...

Bara namnet; Gosling! Som gjord för att gosas med ju! ;)

Kram!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Drive så jag för ett tag sedan! Lite speciell men bra film! Se den!

Susjos sa...

Jomen visst är det trevligt med filmer med ögongodis :)

Aha, så ni har den fina tapeten som vi valt :) va häftigt!!!

madelein - sexbarnsmamma sa...

Han är så jäkla läcker!!

Malla sa...

hahah :D

Nyckelpigan sa...

Mmmm Ryan.... Men du, Drive är sjukt dålig. Inte ens Ryan kan göra den lite bra. Apdålig!!!!