Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 22 december 2012

Allvarligt talat, har ni inte liv eller??!


Ta inte det här på fel sätt. Men jag måste bara fråga det ovanstående...
Jag trodde att jag var internet/blogg-beroende, men när jag tittar på bloglovin BOMBARDERAR ni era bloggar med, inte ett inlägg om dagen, utan typ fyra?! Nu i juletider och allt...

Vad hände med julpyssel, julmys, paketinslagning, soffslappning...???
Kom in i julandan mina kära bloggvänner! 


PS. Ta detta med en nypa salt, jag tycker om er! Men ni har nog hängt här tillräckligt länge för att förstå mitt tonfall? ;-)

PS. Nr2. Vi lever. Bara mellansonen som spytt än så länge. *peppar peppar* Vågar knappt andas ut! Blev t.ex. på helspänn igår kväll när lill-skiten började gny i sömnen vid 23-tiden. Men som tur var hände inget på den fronten. *pustar ut....lite* 


God jul på er alla fina!

21 som har tyckt till:

Villa Frejas bokblogg sa...

Håller tummarna.
Och du känner ju mig, jag hänger lite varstans... jag trivs bäst med många bollar i luften; kolakok, julpyssel, studier, jobb, blogg och allt möjligt annat i en härlig blandning. Utan det får jag migrän. Faktiskt.
Kram.

Gafflan sa...

Jag tar det med en nypa salt! ;)
GOD JUL till dig också!
Kram

Trillingnöten sa...

Hahaha...jag är INTE sån :) Tar ett om dagen, det räcker. Fast i år har vi ingen direkt julstress att tala om! Inte illa!

♥ Carina ♥ sa...

Liv? Vad är det? Jag har ju bloggen, haha.
Nä allvarligt talat jag fattar inte dom som har flera inlägg per dag. Jag försöker hinna med ETT om dagen. Juldagarna tänker jag ta bloggledigt i alla fall. Och ha ett liv ;)
Håller tummarna att basiluskerna flyger sin kos och att ni får njuta av julen.
Kram

kattiiiiss sa...

Fortsätter hålla tummarna ;-)
Har bara gjort ett inlägg idag haha

God jul snäckan!!
Kramar

Kicki sa...

Eftersom jag ägnat min fritid till familjen så har jag missat en del i bloggvärlden! Hoppas alla mår bra nu!

Nettan sa...

Usch, håller tummarna att ni klarar er. Vi hade inte den turen förra året då kära maken fick vara hemma medden äldsta.

Julstress känner jag ingen alls och när inläggen kommer måste de ju skrivas ner annars försvinner de någon annan stans. Men det blir inte fyra iaf.

Hoppas ni får en bra jul / Nettna

Nyckelpigan sa...

Jag fattar inte hur man hinner - har knappt bloggat på flera dagar. Tiden finns inte! Det är galet just nu....

Susjos sa...

Jodå,jag har ett liv :)
Men inga småbarn längre, och det beytder mera egentid, och mer bloggande, fast inte 4 inlägg per dag?
God Jul!

Camilla sa...

Det gäller att prioritera,vet du väl :)
Nu önskar jag dig en riktigt God Jul!
Kram!

Hemma på våran gata sa...

Åh fy tusan! Håller tummarna att resten klarar sig!!!
Hihi 4 inlägg om dagen, oh my det är flitigt!
God jul på dig tjejen!

Anna sa...

Haha 4 inlägg om dagen? Jesus, riktigt där är inte jag. Inte alls faktiskt. En inlägg om dagen. typ. ;)

Hoppas att ni har det mysigt i julstöket och att ni får en magisk och frisk jul!
Kram

madelein - sexbarnsmamma sa...

Jag är oskyldig!! Jag har bara ett om dagen ;-)
God Jul till dig och din familj också!!

Anonym sa...

SKYLDIG!
Jag har hittat ett perfekt sätt att prioitera. Att stressa sönder julen måste ju vara superjobbigt för endel. Det är ju det julen handlar om, just julefrid. :) Och hittar man den, ja då behöver vardagen inte bli drabbad


Merry Christmas

Kram
Stoffe

Anonym sa...

Åhh. Håller tummarna att alla blir friska! kram!!

Bloggande 4barnsmamma sa...

God morgon gooood juuul! och kram:)

Lisa sa...

HahahaHA. Episkt inlägg... Undrar om jag ska ta åt mig, hehe. Jag tror det;)
God Jul!!

Fia sa...

HAHAHAHA God Jul på dig!

Nett sa...

Tror säkert att många har tidsinställda inlägg, dock inte jag! :)

Anna Granström sa...

Hehe! Men folk är ju lediga... Och att blogga om att folk bloggar mycket, då har man nog bloggat för mycket själv :D (skämt å sido). :)

Västgötskan sa...

Anna:
Haha! Du kanske har en poäng....... ;-) Men bara kanske.