Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 1 december 2012

Jag - Tant??

Äldsta sonen: "- Mamma, mamma! Vet du vad jag skrev för ord på Ruzzle?"
Jag: "- Nej, vad skrev du?"
Sonen: "- Tant!" *fniss fniss*
Jag (misstänksamt): "- Varför tittar du på mig ?? Du menar väl inte att jag är en tant?!"
Sonen (tveksam): "- Eh.... Nej. *tystnad* Men jag skrev det, bara. *fortsätter med sitt fniss fniss*

Hm.... Hur tolkar man det??? ;-)

God morgon på er!

7 som har tyckt till:

Åsa sa...

;)
God morgon!

Petra sa...

Absolut tant... Not!

Miss S. sa...

Fin blogg!

♥ Sojka ♥ sa...

Tack! =)

Trevlig helg! kram

Bloggande 4barnsmamma sa...

Ja men tanter som är så mysiga:)!

madelein - sexbarnsmamma sa...

Ja den lossade, men jag tror det är mitt eget fel. Den satt snett och jag fick lite panik på det så jag tror jahg själv är orsaken till att det hände :P

Anna Granström sa...

Haha, men respektfullt ändå!

Jag blev kallad tant en gång när jag var 19. Man ba eeh??