Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 27 mars 2012

Inbjudan.


I Juni får vi äran att närvara vid en fantastisk händelse
 uppe i storstaden!

Jag älskar att gå på bröllop
!
Det är en sådan underbar känsla i luften!
Synd att det är så sällan man känner någon som gifter sig bara... :-)


17 som har tyckt till:

äppelblomman sa...

Åhhh va lovley!! Vill oxå gå på bröllop o så klart vi jag gifta mej!;)
KramK

Duktiga Tjejen sa...

Älska bröllop! I somras var jag på hela två stycken, både på vingård utanför San Francisco och i Östersund. Sommaren innan två till, men nu är jag lite besviken på att jag inte fått någon ibjudan för den här sommaren... Iofs kanske det är skönt att slippa sitta höggravid på bröllop. Hoppas det ni ska på blir finfint!

life.love.baking sa...

Msyigt! Vi är inne i i en period när alla våra vänner verkar gifta sig, sommaren 2011 hade vi tre bröllop :)

Villa Frejas bokblogg sa...

Folk skulle gifta sig hela tiden.

Malla sa...

åh så roligt!!

Jess sa...

Det är verkligen härligt!
Är bjuden på två i år varav jag ska gå på det ena, dock utan maken. Men det blir nog bra ändå! :)
Ska välja ut en klänning bara, alltid det knivigaste! :)

kattiiiiss sa...

Men vad roligt!!
Sommarbröllop är väl underbara ;-)
Ja det säger jag som gifte mig Midsommarafton haha

Kram
Katarina

Peter sa...

Fler borde gifta sig. :)

Nett sa...

Bröllop är ju så vackert att närvara vid :)

Shamrock sa...

Håller med dig, bröllop är härliga tillställningar

desperat hemmafru sa...

Jag är tydligen kärringen mot strömmen... Jag tycker det är så där lagom pinsamt jobbigt, hurtigt och glatt på bröllop och är alltid rädd att någon ska göra bort sig. Fast jag håller förstås med om att det är en glädjens högtid. :-)

Rebecca sa...

Vilket fint kort!

Cissi sa...

Å vad härligt med bröllop!

Malla sa...

hur kunde du veta vad mina skor heter? är du expert? :D

Västgötskan sa...

Malla:
Haha! Nej. Men jag har likadana (fast annan färg) själv. ;-)

mikael sa...

Visst är det härligt att gå på bröllop :)
Min frus bror gifter sig i slutet av maj och ska bli skoj.

Tiden går så fort. I augusti är det 3 år sen jag gifte mig

Nyckelpigan sa...

Älskar bröllop, borde vara lag att man ska få gå på minst 2 om året!