Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 25 december 2009

Man blir aldrig för gammal för julklappar!

Det här sammanfattar rätt mycket. Svärföräldrarna ligger, åldersmässigt, inte mitt emellan 57 och 77 men mumlade nåt om att "Vi skulle ju inte byta julklappar". Trots det såg de ändå nöjda ut när de fick två "kluckande" paket! ;-)

Det finns de som envist hävdar att det med åldern blir roligare att ge än att få julklappar. Bullshit säger jag! Klart som f-n att det är roligt att få. Jag älskar att slita upp pappret fortare än 30-åriga versionen av Hugh Hefner slet av sina "bunnisar" kläderna!

Men ok. Visst. Sen måste jag väl erkänna att det ändå är rätt roligt att ge bort och se de (mestadels) nöjda ansiktsuttrycken på de som öppnar paketen... :-)

1 som har tyckt till:

Anonym sa...

Jag håller med! Vi "skulle inte heller byta julklappar" i sambons släkt.... men vi köpte en ändå, det är ju hans MAMMA liksom! =) Såklart man köper nåt!

Men inte fick nåt av hennes barn nån klapp, trots att all köpt till henne.... tråkigt tycker jag....

Okej "vi skulle inte byta" - men ens FÖRÄLDRAR slutar väl aldrig ge? Eller gör dom?
Inte mina iaf.