Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 3 december 2009

Behöver ni någon som kan lätta upp stämningen?

Gårdagkvällen var jättetrevlig. Var med svenska och danska kollegor på middag inne i ett frostbeklätt Borås. När kvällen var tillända och vi skulle gå därifrån, gissa vem som gick rätt in i en stängd ytterdörr så det antagligen ekade ända till Göteborg...?

För er som känner mig kommer detta nog inte som en överraskning. Jag har alltid varit aningens klantig. Var det någon som tappade brickor/glas i matsalen så var det jag. Är det någon som lyckas säga: "Sluta slingra dig in i mig" på första julmiddagen hos svärföräldrarna, ja då är det självklart jag...!

Om det beror på att jag alltid varit ganska blyg och därför blir fumlig eller om det bara är "ändå", det vet jag inte? Men man kanske ska se det som en gåva; att jag kan lätta upp stämningen? :-D

1 som har tyckt till:

- sa...

Hahaha..lika klantig som mig..kul att man inte är ensam om det..*hehe* Jag gick in i en glasdörr en gång, när jag skulle gå in på Telias affär i en galleria..affärsbiträdet höll på att garva ihjäl sig. :D Glasdörren var så diskret att jag inte såg att det var nån där..! :D