Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 27 augusti 2011

Tips och idéer?

Jag börjar bli riktigt trött på min bloggdesign...
Några tips på vad ni skulle vilja ha/se? Ni som ändå läser den, menar jag:-)

10 som har tyckt till:

Malla sa...

jag är rätt ny här så jag är inte less :P

Osloskånskan sa...

Men va'??? Jag gillar den du har jättemycket! Personlig. Fin.

Bella sa...

Hej
Vill du ha fina mallar så kan du finna massor på : the cutest blog on the block

/bella

Västgötskan sa...

He he! Det kanske bara är jag själv som tröttnat då... ;-)

Bella:
Jo där höll jag till i mina tidiga bloggdagar. Är inte så jätteförtjust i dem längre (men visst finns det enstaka fina). :-)

kattiiiiss sa...

Tycker att din är fin som den är :-)

Barnens Hjältar sa...

Jag har inte heller lessnat, den är fin :-)

Nett sa...

Less är inte jag, men jag fattar vad du menar.. blir bara själv så trött på min design, förr ändrade jag jämnt och ständigt när jag hade ett annat domän. Nu finns inte tiden till längre även om jag skulle vilja. ;)

Västgötskan sa...

Okej då, den får nog hänga med ett tag till då. Ni kanske känner er "hemma" med trygghet och så där... Hi hi!

Nett:
Jo, det är väl mest en själv som tröttnar kanske. :-)

- sa...

Jadu, jag har suttit i samma tankar ett par veckor nu - jag brukar ju byta layout varje årstid. Men jag har ingen inspiration...

Och som de andra sa; kanske är dumt att byta hela tiden, när folk redan känner sig som hemma :P Fast å andra sidan, ombyte förnöjer. Några tips på bloggdesigner har jag tyvärr inte men de har ju massor med mallar i blogger man kan använda om man vill. :)

Janeth sa...

Haha, du jag satt och tittade på din häromdagen och liksom insåg att man är platt och ytlig =P
Jag gillar alltså din :)

Själv byter jag varje årstid......bonar om så att säga!
Men så är ju jag" jäkligt präktig" också ;D

Tack fina du för din kommentar!! Jag ska stoppa upp jantarna någonstans och helt enkelt glömma bort deras existens!

Kram kram och fin måndag på dig!