Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 4 juni 2013

Längesen!

Jodå, jag lever. Vill bara säga det.  :-)
Just nu är det mycket annat som händer och jag finns ---> här just nu. 

6 som har tyckt till:

Villa Frejas bokblogg sa...

Lika bra att lägga till rundärocksåenformbloggen i min lista... men hinner inte just nu :)

Malla sa...

okej! :D

oumberligating sa...

Hoppas det inte bara händer för mycket...av någon lustig anledning har jag märkt att effektiva bloggare inte bara bloggar som bar "den"....de pysslar också med en massa annat i livet....harkel..kanske menade jag mig själv just nu.
Ha det Bäst!
trevlig helg önskar "Polare ifrån förr"
Oumberlige Peter!

Kicki sa...

Okej då fattar jag!:)
Vad du har kämpat!

desperat hemmafru sa...

Vad bra! Det har varit lite tyst här på bloggen. Skönt att allt är som det ska. :-)

Anna Granström sa...

Vad händer? Nyfiken.