Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 5 april 2013

Filmkväll - Snow-white and the Huntsman!


Vi såg på "Snow white and the huntsman" igår. Helt ok film! Bra gjord! Sedan vet man ju hur historien går, så inga överraskningsmoment eller "aha-upplevelser" (som jag annars älskar!) men som sagt; bra inspelat och fina scener.

Lite ögongodis skadar ju inte heller...  ;-)

Chris hemsworth som spelar "The huntsman".
(Foto lånat: www.empowernetwork.com)


11 som har tyckt till:

Anonym sa...

Äntligen har vi samma smak när det gäller ögongodis. ;-)Mums!

Hade kunnat vara liiite mer kemi mellan han och "Snövit" kan jag tycka, men det var ett tag sen jag såg den... Kan minnas fel. :-)

Kramizar i solen! :-)
//Emma

♥ Carina ♥ sa...

Den filmen såg vi i somras och jag säger som du, helt ok. Och lite ögongodis är ju aldrig fel ;)
Kram och trevlig helg!

Villa Frejas bokblogg sa...

Är lite sugen på att se den.
Kram.

Nyckelpigan sa...

Där tycker vi olika... Såg den & tyckte den sög så hårt! Inte ens ett halvt poäng kan den få, nej ingen film som passade min filmsmak. :) Ögongodis är aldrig fel däremot "host" "host"

Susanne sa...

Mumsfiliba för ögongodiset ;)

Malla sa...

den har jag missat, får lov att se den. Ska bara läsa klart 15 böcker först :)

Anna Granström sa...

Tack för tips!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Ser fin ut den där:)
Hoppas allt är bra med er!!
Kram!

Joanna Björkqvist sa...

Själva håller vi på att återhämta oss efter konsert med Justin Bieber... Mycket ögon- och örongodis där tyckte tonåringarna... Men fina bilder fick jag! ;)

Villa Frejas bokblogg sa...

M, Du måste ju ta chansen och delta i min tävling om valfri sport-bh från Timarco. Kram.

Mallan sa...

Men ho-ho! Vart har du tagit vägen?! Kram