Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 4 mars 2013

Ålderskris och skräck?

Idag, för 33 år sedan, var jag 1 timme och 30 minuter gammal.Det kanske ligger en ålderkris på lur. Fast förmodligen inte förrän om en sisådär 7 år. ;-)

När man får ålderkriser brukar man ju hitta på extrema saker. Som att träna. (*check*) Andra hoppas fallskärm eller bungyjump. Jag är lite sugen på fallskärm, så kanske jag har en lite kris i alla fall? Haha!
Men jag kommer aldrig bli sugen på bungyjump. Fy f*n, varför utsätter man sig för sånt...?! Och ännu mindre sugen blir jag när jag såg den här. Det är DÖDSSTRAFF på att göra så där. Vad arg jag hade varit!!!


 




15 som har tyckt till:

Tove Kungsholmen sa...

Grattis! :)

Åsa sa...

haha! 33 är väl ingen ålder!!?

GRATTIS igen!

När jag var 40 hoppade jag fallskärm (Kolla min FB, filmbevis på landningen ;)
om det var en ålderskris vet jag inte, men kul var det!

Nina sa...

Stort grattis på födelsedagen!!! Du och min bror delar föresten födelsedag, bra dag att fylla år på!! Hoppas du får en jättehärlig dag, med eller utan bungy jump... själv vågar jag inte ens kolla på filmen... och skulle aldrig utsätta mig får något av det! =) kram kram

Ezter sa...

Nä, det förstår jag inte hur man kan bli sugen på! Grattis!

Anna Granström sa...

Grattis på din dag! Vi är födda samma år förövrigt. Jag hade lite kris innan 30, men inte nu. Får väl se när den kommer...

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag kommer aldrig få ålderskris stor nog för att hoppa fallskärm eller andra dumheter. Man är inte äldre än man gör sig och ålder är bara en siffra.
Grattis - igen :) Kram.

Anna sa...

Åh ett super stort Grattis på födelsedagen!! :)
Och det där med en viss åldersnoja kommer man nog aldrig helt ifrån. ;)
Kram!

Ann-Sofie sa...

:D
Grattis!!!!

Kram

Shamrock sa...

Grattis! Och ålderskriser är överreklamerade - jag har inte hittat någon än och jag är betydligt äldre än du

Malla sa...

men stort grattis :D :D

Nyckelpigan sa...

Grattis även här! :) Kommer aldrig få sådan åldersnoja att att jag vill göra sådant som innehåller höjder... Fy tusan - har världens höjdskräck!
Ps. Hade detta varit min man hade han inte levt längre... Just say'in ;)

Susjos sa...

Nämen Grattis lite i efterskott!
Ålder,det är bara en siffra :)

KaosJenny sa...

Grattis! Om man lever i kärlek tror jag inte att man behöver ha så mycket till ålderskriser :-). Jag sa för ett tag sen till mina fotbollstjejer att de skulle köra igång och längta tills de blev 42 eftersom det är en fin ålder. kram

Kicki sa...

Grattis i efterskott! Jag fick min ålderskris vid 37 och höll i till 52 ungefär:) Nu närmar jag mig 50 och inte lika åldersnojig för jag vet att inombord är jag alltid 25, det är bara kroppen som åldras!

Susanne sa...

Grattis i efterskott.