Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 25 januari 2013

Svenska-lektioner!

Lill-skiten behöver nog en lektion i Svenska.
När man frågar honom viktiga saker som: "- Är mamma bäst?!" svarar han NEJ (!)
Frågar man däremot: "- Är du en liten tönt?" eller "- Är du en bajs-olle?" svarar han (dessutom glatt): Jaaa!
Hm...? Undrar om han verkligen har tänkt igenom det ordentligt? *fniss* ;-)



13 som har tyckt till:

Villa Frejas bokblogg sa...

Haha, galenpanna till sötnos :)
Å andra sidan kallar jag ibland min yngsta för Skitkorv (ja bland folk också) och hon verkar helt okej med det och jag anser ändå att jag har goda svenskkunskaper. Alltså, det finns hopp för din lillgoing också :)
Kram!

Katarina sa...

Väldigt söt dock! Vem behöver tänka när man bara behöver le :)

♥ Carina ♥ sa...

Hihi, sötnöt!! Nä hans svar är nog inget vidare genomtänkt :)
Ha en fin helg!
Kram

Åsa sa...

Vilken liten sötis!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Det är underbart:))

madelein sa...

Haha, de är för goa. Det är mycket ord som kommer nu dessutom förutom alla ja och nej. Bajs, klocka, kiss, bajs igen osv.

Malla sa...

hahaha :D

Nyckelpigan sa...

Hihihi helt underbart! <3

Trillingnöten sa...

Har du funderat på om han kanske har ett annat modersmål i all hemlighet?? :)Han kanske pratar kurdiska flytande!

Kicki sa...

Hahaha, tack för det söta!

kattiiiiss sa...

Hahaha helt perfekta svar ju ;-)
Vågar inte berätta vilka svar man kan få här!

Ha en skön lördag Malin!
Kram K

Anna sa...

Hahaha va sött! Klart att man är en bajs-olle, det är vi väl alla..?! ;)
Kram

Anna Granström sa...

haha, gulle! :)