Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 14 januari 2013

Filmkväll x 2

Jodå, jag lever. Än så länge... :-)
Jag går lite på sparlåga känns det som..? Trött och lätthuvudvärk i nästan 2 veckor. Vet inte om det är vintermörkret som gör det? Tur att det går åt rätt håll nu!

Söndagskvällen bjöd först på en löprunda och efter att ha lagt barnen, var det soffläge tillsammans med sambon. Vi såg på "Hamilton - Inte utan min dotter". Den var sådär, tyckte jag... :-P

Dagen innan var det 4:e filmen (av de nya) "Johan Falk". Betydligt bättre! T.o.m. utan Joel Kinnaman, var den bättre!  ;-)


8 som har tyckt till:

♥ Carina ♥ sa...

Skönt att höra att du lever men huvudvärk i 2 veckor? Usch det låter jobbigt! Inga spända axlar eller så? Då jag har huvudvärk kommer det oftast därifrån.

Jag tycker Hamilton var ganska bra och Johan Falk filmerna är riktigt bra :)
Ha en fin vecka!
kram

Ezter sa...

Tycker de flesta mår lite halvkass just nu. Tror vi behöver SOL!!!!!!!!!!!!

kattiiiiss sa...

Köp D-vitamin! Det hjälper mot tröttheten.

Kramar

Nyfiken Alltid sa...

Här är det också lite segt. Tar ett tag att komma igång på ett nytt år!

Villa Frejas bokblogg sa...

Hoppas din energi återvänder snart. Är så glad att jag inte hamnade i nån vinterdipp i år. Kram.

Anna Granström sa...

Aj aj. Jag rekommenderar som vanlig D-vitamin åt folket på vintern. (D3, inte bara D). Typ alla får brist på vintern och då får man ofta huvudvärk, trötthet osv. Alla hänvisar till mörkret i Sverige, men det är ju brist på sol som skapar mörker och solen producerar D-vitamin, så... Bara ett tips!

Nyckelpigan sa...

Började bli nervös här... ;) Tyckte oxå Hamilton var sådär, ettan var mycket bättre. Vad jag tycker om J.F vet du ju redan hahaha

Västgötskan sa...

Får nog testa lite kosttillskott. Tack snälla Anna och K! :-)