Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 11 december 2011

Struktur är vardagsbetingat.


Varken lördag- och söndagmorgon blev som planerat. Egentligen borde man väl inte förvänta sig någon slags lugn och ro eller på annat sätt strukturerad helg?

Struktur är uppenbarligen ett fenomen som är "gjord" för vardagarna. På helgen får man väl bara "snällt" hänga med och hålla käften...?! Smått frustrerande, men sånt är livet.


Hoppas ni har haft en bra helg.



9 som har tyckt till:

Mallan sa...

Det GÅR ju att strukturera upp helgen, men då vill man ju hellre slappa och vila upp sig ;-)

Ceciliah sa...

Jag vill inte strukturera upp helgerna! Vill göra lite vad som faller på för att orka vara strukturerad i veckorna när det är ett måste för att allt ska funka!

Cissi sa...

Å brukar det bli för oss också, lägger upp en struktur med det som ska hinnas med, men spricker oftast innan lunch på lördagen och sen rullar det bara på.. ;)

Västgötskan sa...

Nä, jag vill inte strukturera upp allting heller. Men det är frustrerande när man planerat in vissa saker och det inte blir som man har tänkt sig... :-(

♥ Sojka ♥ sa...

Ja heja mig! =D

Tack för tipset! Ja klarar jag inte det på egen hand så tar jag till och kollar upp tipset men det funkar så bra nu så jag kör på som jag gör. :)

Ja det var bra jobbat ju! =) Nu har jag nya mål. =)

Kramis!

Viktkamp sa...

tyvärr är det ju så, man får kämpa för att hålla strukturen uppe på helgen. Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Det är därför helgerna kan vara så jobbiga. Jag klarar mig inte utan struktur och fasta tider.

Nett sa...

Ja sådant är livet, ibland kan det vara skönt att ha struktur. Men hur härliga är inte de dagar då allt faller i planeringar, då uppskattas strukturen igen som kan kännas tråkig om det inträffar för ofta ;) Trevlig advent!

Grabben i bloggen bredvid sa...

Lite balansgång det där. Man vill ta det lite som det kommer, men samtidigt vill man ju heller inte upptäcka att det är mörknar igen precis när alla fått i sig frukosten...