Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 14 november 2011

Svar på tal!

Mellansonen sprang på sin spade och fick handtaget rakt i ansiktet ("klassiker").

Äldsta sonen till mellansonen:

"- Ska jag blåsa?"
*skriiiiiiik*
"- Hallå. Ska jag blåsa?"
*skriiiiik*
"- Ska mamma blåsa då?"
*skrik, snyft, tystnad*  "- Nej, det går över snart!" *snyft, skriiiiiik (igen)*

Ha ha! Ja, det är (tydligen) hårt att vara liten... ;-)

6 som har tyckt till:

♥ Sojka ♥ sa...

haha ja! =D det tänkte jag inte på. Men han kanske hade tänkt ut det väl med klockan. :)
Kram!
Fin blogg förresten du har och tack för ditt besök! =D

kattiiiiss sa...

Ooops!
Ja inte är det lätt inte..
Snällt av storebror att vilja blåsa iallafall :-)

Coquina sa...

Hihi stackarn! Nu kan du vinna en matkasse från mathem.se på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

Petra sa...

Men så sött!

Nett sa...

Ja inte är det lätt att vara liten ;)

- sa...

Hahahaha...nämen stackarn då! :D