Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 19 augusti 2012

Filmkväll.

Vi hyrde film igår. "The hunger games".
Jag förstår inte riktigt hysterin, om jag ska vara ärlig? Den var väl ok. Jag har sett sämre. Men var den verkligen så bra som alla vill få den att framstå? Nej. Det tycker jag inte. Höjdpunkten på kvällen blev istället min Riesen-påse! Haha!

Har ni sett den? Vad tyckte ni?



11 som har tyckt till:

TeachMom sa...

Vi såg den igår också. Jag har läst boken och den är klart mycket bättre. Ge den en chans istället.

Nettan sa...

Jag förstår inte heller riktigt hysterin över filmen. Jag satt mest och tyckte att utvecklingen i själva samhället de levde i var riktigt otäck så jag svävade bort i mina egna tankar emellanåt. Tycker annars som du. / Nettan

Guldkorn by Elin sa...

Jag funderade på att se den igår kväll men valde, på tal om hysteri, att se Hysteria istället. Förmodligen något mer lättsam än Hunger games :)
Ha en fin söndag!
Kram

Bloggande 4barnsmamma sa...

Har inte sett den men jag brukar inte heller gilla sånt som man "ska", haha!

Mallan sa...

Jaså? Den som verkar så bra......

Emma sa...

Har filmen framför mig, men gillar verkligen alla tre böckerna. (Säg till om du vill låna dem. ;-) )

Har inte så höga förväntningar på filmen, så jag kanske gillar den bara därför... ;-)

Gaymasenh sa...

Jag älskar den filmen! Tycker det är en handling som ökar i spänning väldigt bra och snyggt filmat samt snygga frisyrer och färger. ;-))

Och jaaa det är roligt att busa med di jäklarna, hundarna alltså. ^^

kattiiiiss sa...

Aldrig sett denna förut!
Tror inte att det är min typ. Jag är en sucker för komedier eller thrillers med flygplanskapningar och sånt haha

Kram kram kram
K

♥ Carina ♥ sa...

Jag tycker att den var jättebra och boken var ännu bättre :)

Eva sa...

Såg den igår faktiskt. Tycker väl "så där". Absolut väl värd att ses, men inte mycket mer än så.

Kram

www.ladybuginajar.wordpress.com sa...

Håller med precis! Fattar inte grejen med hysterin.. Har tänkt skriva ett inlägg om det men inte hunnit.
Tänkte ge den en chans till... (borde erkänna att jag somna mitti den)
Kram