Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 12 juli 2012

Ni har säkert sett den.

Gubben i Telenor-reklamen med budskapet: Fri surf i Europa. Han surfar konstant och frugan säger frustrerat:
"- Vi är på Mallis..?!!"
Han svarar: "- Men älskling, Mallis ligger i Europa..." och ler överlägset.

Hade det varit min sambo hade han fått stryk. I´m just saying... ;-)



Nu. Sovdags! Natti!


9 som har tyckt till:

Eva sa...

Min också....

Lady Gaggig sa...

O ja! Stryk...hade jag nog också fått! *asgarv*

Här är det tyvärr nog jag som står för surfandet på mobil i tid och otid...Oooops!

Natti natti på dej!
Moj

Villa Frejas bokblogg sa...

Hm... i vår familj har vi lite ombytta roller tror jag ;) Fast riktigt så illa är jag inte! :)
Kram.

kattiiiiss sa...

Hahaha vet vilken.

Finns många knasiga reklamer!
Minns en från 90-talet.
Fina fräcka flickor får F-musli till frukost..... minns du?

Ha en fin dag!
Kramar K

Mallan sa...

Haha!

Gafflan sa...

Oh yes! En annan som ska ha smäll är Halebops senaste reklam med den sjungande mannnen... Pedofilvarning på den. Gräsligt äcklig och irriterande. Tycker jag!

Susanne sa...

Kan bara hålla med.

Trillingnöten sa...

OMG, dont get me started...

Unknown sa...

Åh ja!! Samma här. F*N vad jag avskyr den reklamen.