Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 10 september 2009

Gud, så söt!

Det här är ju det sötaste jag har sett!!
(Från hundstallet.se)
Hade vi inte haft två hundar redan, så hade den här damen legat bra till! :-)


Däremot en stor fet smäll till hennes tidigare ägare, som klippt av översta delen på hennes öron?! :-O

6 som har tyckt till:

oumberligating sa...

Trot faktiskt att jag träffat denna lilla Varelse på en Loppis, matte jobbade på hundstallet, öronen var avklipta med en sax (!)
Fast det finns många kamphundar som har det, har sett några här i Stockholmms södra förorter. Själfallet så är det bara att klippa av öronen på den som gör en sådan sak emot ett djur, med en riktigt slö nagelsax. Fast det värsta är väl orsaken till att öronen klipps av att de inte ska skadas vid en hundfajt, där hunden sargas på ett ännu värre sätt!
Vet också i vilka kretsar detta förkommer, men det är bäst att vara lite "politiskt" korrekt nu när jag ställer upp i kyrkovalet och inte skriva det (ler)!
Ha nu en riktigt fin Fredag och en fin helg!
Kram ifrån Peter!

Mamma sa...

OHHH vilken söt vovve,men min favorit är ialla fall (djävulshunden) TYRA,kram på dej.:-)

Västgötskan sa...

Peter:
Låter som en ypperlig idé!! Varför inte använda en slö matkniv annars. :-P

Västgötskan sa...

Mamma:
Gå in på hundstallet.se och kolla under fliken "hundar" så ska du få se några söta Jack Russel som behöver omplaceras. Särskilt en liten 1-årig kille! :-)

Jempa sa...

Om vi skaffar hund nån gång ska jag definitivt kontakta hundstallet..

Mamma sa...

Gick in o kollade,en jack russel som heter Mille o är 1 år,söt, han var lite lik Tyra tycker jag.Men det var många mysiga hundar som dom hade för omplacering.kram